Mr. Feelgood

Kom på att jag inte hade lagt in några bilder ifrån förra helgen då vi var hemma hos mig, så här har ni några! Den här helgen skulle man kunna säga var motsatsen till den förra, haha. Tog en lugn helg nu eftersom det är balen nu på tisdag också. I fredags var jag chaufför åt mamma hela kvällen som var ute med sina jobbarkompisar och hann också med att vara hos My under kvällen. Sedan på lördagen bar jag ved på dagen i stugan för att tjäna in lite pengar. Det var också meningen att jag skulle hoppa fallskärm vid 3tiden, men tyvärr var det alldeles för blåsigt och regnigt för att det skulle kunna ske. Därför bokade jag om tiden till nästa söndag på morgonen, får hoppas på bättre väder den gången! På kvällen sen var Jonte här och käkade middag, såg på film osv och idag har jag varit hos en släkting som fyller år. Har också hunnit med att förbereda mig lite inför balen haha.. - Solat, målat naglar och haft ansiktsmask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0