Torsdag

Hej! Idag, torsdag började dagen med att jag och en tjej som heter Julia (som tar hand om barnen nu i början när jag inte kan rutinerna osv) åkte till biblioteket med Ava och Elise. Varje torsdag är det rimstund där, men skulle snarare beskriva det som sångstund då man sjunger sånger med barnen i en stor grupp med andra föräldrar och deras barn. Vi hann även med att läsa lite böcker för barnen innan Elise blev trött och vi körde hem. Gick faktiskt bara bra att läsa på engelska! Det är bra också att jag kan snacka lite med Julia (hon är 20 år nu och var au pair för något år sedan), fråga saker jag undrar över osv.
Väl hemma igen hade jag äntligen fått mina två resväskor och jag packade därför upp allt, la in kläder i byrålådor osv. Efter lunch åkte vi till en park här i närheten där Ava och Elise fick mata fåglarna:). Tyvärr började det regna efter ett tag så då åkte vi i stället till ett shoppingcenter och fikade.
Nu ikväll har vi ätit middag och Nicky har visat mig hur man ska göra då man badar barnen och lägger dem:). Garry har också fixat åt mig så att jag nu kan köra bil i Nya Zeeland med mitt svenska körkort! Jag ska nog lägga mig snart då jag tyvärr fortfarande har mycket jetlag, blev trött redan vid 4tiden idag men det rättar nog till sig snart. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0