det verkar inte gå att lägga upp ngra bilder..

Hej på er!
Den här veckan har verkligen börjat på bästa sätt, jag har varit glad varje dag i princip! Vet inte riktigt vad orsaken är eftersom jag har tusen saker i skolan, men för en gångs skull är jag inte lika brydd om alla uppgifter, skönt.
Igår satt jag, BK och Greta kvar på Stadsbiblioteket till klockan 7 på kvällen, vilket var underbart skönt. Däremot fick vi inte så mycket projektarbete gjort..
Senare hämtade jag upp Emy och vi hann dra och träffa lite folk innan kvällens slut, bland annat Maja, Bk, Sofie:). Är så sjukt roligt att köra bil nu när man kör själv, känner verkligen att man utvecklas hela tiden! Har äntligen lyckats med att ge Maja och Emy deras födelsedagspresenter nu också, ännu en sak mindre att tänka på.
Just nu sitter jag i skolans bibliotek och försöker mig på PA-arbetet ännu en gång, och har väl kommit några meningar längre.. Har en sjukt lång håltimme idag som typ ingen annan än jag har så det är ganska drygt. Sen efter skolan blir det jobbjobbjobb och ikväll får vi se! Ha en underbar daaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0