The Hunger Games

Hej på er!
Har haft en bra dag idag eftersom jag hade sovmorgon till 11 då jag och Agnes hade en redovisning på Linnéaskolan. Redovisningen gick väldigt bra och efter det åkte jag till skolan för att ha en sista lektion. Idag bokade vi också äntligen tur och retur resan mellan Umeå och Sthlm, så nu är det fixat och klart!
Kvällen kommer att bestå av att åka förbi Emy en snabbis och hämta mina grejer, och senare hämta upp Greta på IKSU för en biodejt! Vi ska se "The hunger games" som tydligen ska vara sjukt bra, så har höga förväntningar! Hade väl också tänkt hinna plugga lite till högskoleprovet ikväll.. Vi får se hur det blir med det helt enkelt! Ha en rolig partykväll eller trevlig myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0