tisdag!

WOOPWOOP teoriprov och uppkörning inbokat nästa vecka! Haha, jag har så mycket just nu att jag både vill skratta och gråta på samma gång. Som tur är brukar jag ändå vara ganska dålig på att ge upp. Efter vecka 14 (påsklovet) ser ni förhoppningsvis en mycket gladare och roligare tjej här på bloggen. :)
Annars så har jag blåst bort idag då jag cyklade till skolan, haft en STOR redovisning på spanskan (gick helt okej!) och klarat av lilla uppkörningen. Han sa att jag hade klarat körkortet om det hade varit den riktiga uppkörningen, men det fanns ändå en del saker han tyckte att jag skulle träna på. Ska sätta igång med engelskan nu innan det blir film ikväll, tjohej!
De här skorna beställde jag förövrigt i fredags i min ensamhet, haha. Snygga till balen och studenten tänkte jag! (Vet att jag fortfarande inte har lagt in en bild på min klänning än men gör nog inte det förrän kanske en vecka innan, man vill ju ändå helst vara ganska ensam om sin klänning:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0