uppdatering om livet

Haha kan inte förstå att det fortfarande är inne ändå ganska många personer här varje dag, var ju som sagt ett tag sedan jag slutade skriva. Som ni vet så kommer jag börja skriva nu snart då sommaren börja närma sig. Tror jag har skrivit det förut, men för er som inte vet så flyttar jag till Nya Zeeland i sommar (säkert till 98%!) och kommer då berätta här på bloggen vad jag har för mig där borta! Jag är just nu med i en organisation som heter STS, som håller på att hjälpa mig med att matcha ihop mig med en familj i NZ. Jag gick precis miste om en familj som jag verkligen gillade, men som tyvärr valde en annan tjej, så det var faktiskt lite synd. Men det kommer förhoppningsvis vara fler familjer som hör av sig snart!
Annars då.. jag har som vanligt ett överdrivet stressigt liv med plugg, jobb, och annat smått och gått på schemat. Håller at the moment på att bryta ihop lite över projektarbetet, men det fixar väl sig som allt annat brukar göra i slutändan.
Körningen går också framåt hela tiden. Har lilla uppkörningen imorgon och halkbanan på onsdag, haha här går det undan! Sedan blir det troligen en körlektion till innan vi bokar teoriprov och uppkörning.. spännande! Skulle vara kul att ha det där jvla körkortet i handen någon gång faktiskt.
Okej! Nu har jag fått skriva av mig, hoppas ni har det BÄST!
En bild från Allstars! Jag bjöd min älskade Sofie på middag där på lovet, supertrevligt as usual!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0