Tick Tick

Idag klarade jag... TEORIPROVET!:D Helt sjukt vad jag är glad över det, hade inte pluggat så överdrivet mycket så. Nu har jag bara kvar uppkörningen senare i veckan! Idag har jag annars suttit på skolan och pluggat projektarbete med Agnes och vi har verkligen kommit en bit på vägen kan man sägaa!:) Annars har jag också hunnit med att ta en powernap på två timmar och övningskört, men nu är jag helt slut än en gång.
Mest anmärkningsvärt med dagen:
- Greta har skämt ut mig, ändå ganska totalt
- Jag hittade inte till trafikverket imorse, så stod ensam vid Droskan i panik med ingen människa inom synhåll
- Jag har haft en tickande bomb i min skalle hela dagen

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha den bilden, det var tider det! <3

2012-03-21 @ 20:08:20
URL: http://wangehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0