Somebody That I Used To Know

Ja, hur har de senaste dagarna sett ut egentligen.. Torsdagen blev ganska stressig eftersom jag vaknade upp en kvart innan min redovisning på TC skulle börja och i fredags.. TOG JAG KÖRKORT! Jag har nog fortfarande inte riktigt landat från det ännu. Äntligen slipper jag ett av mina stressmoment i vardagen, och det känns som en stor bonus att kunna ta mammas bil någon gång då jag måste göra ett ärende.
Sedan i fredags fick jag med mig Greta ut (som vanligt) och vi började kvällen på Umedalen tillsammans med Lurk och Olle. Kvällen kan väl sammanfattas med titanicdans, kallt och trevlig, hah! Igår på dagen var jag inte helt kry måste jag erkänna men jag fick en del sömn under dagen åtminstone. På kvällen åkte jag över till Emy för att äta lite pizza och senare träffade vi Fredrik, Tony och Oskar också.
Den här dagen blev det inget jobb för min del utan jag ska sätta mig med mitt PA-arbete och ikväll skulle vi fira min lillebror som har fyllt år här i mars. Ni får ha en trevlig och definitivt LUGN söndag hörni!
Jag och Emy, längesen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0