COLDPLAY

HALLÅ PÅ ER!!
 
Lördagen var magisk. Började med att åka på gymmet och göra "mördarpasset" som jag själv kallar det, en timme utan någon paus för att dricka ens i princip där man hoppas och springer runt som dårar. Så skulle jag beskriva det. Men härligt efteråt är det! 
 
Väl hemma igen duschade jag, gjorde mig i ordning för att sedan hoppa på bussen till stan. Där träffade jag Malu och Svenja och vi gick för att köpa lite mackor och vin till lunch på countdown - slående kombination. Satte oss i Albert Park och njöt av solen i några timmar. Till slut blev klockan för mycket så vi skyndade oss till tågstationen där det avgick gratis tåg för dem med en konsertbiljett. Väl på plats på stället ställde vi oss i en sjuukt seg kö till toaletten, plus köpte lite kaffe. Sedan blev det dags för att börja tränga sig så långt fram vi bara kunde, hehe. Vi hamnade som tur var väldigt nära scenen och såg ändå bandet bra. Först var det två förband som jag tror var från Nya Zeeland för alla andra verkade veta vilka det var!;) Och sen kom Coldplay. SÅ BRA! Och shit vad jag var död i benen och fötterna efter 5 timmar stående... Men det var såå värt det, sjukt bra live.:) Sedan var jag och Malu så trötta att vi tog tåget tillbaka till stan, käkade mat och tog bussen hem för att sova, haha. Men skönt var det med, trots att vi hade planer på att gå ut efteråt egentligen. 
 
Idag tog jag en låång sovmorgon innan jag drog till gymmet igen för att träna. Nu snart börjar jag jobba för mina hostparents drar till Wellington tills imorgon. Annars blire skype med familjen och Sofie ikväll, kul! 
 
ps kolla sista bildenn:( Min favorit ring tappade jag stenen på någonstans på väg till konserten och min klocka har också gått sönder.. weeho. Och jag hade inga bilder för tillfället från konserten så ni får nöja er med dessa jag hittade på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0