Saturday Night

 
 
 
 
Men tjenaretjenare!
 
Hade så SJUKT KUL igårkväll! Jag och Kati startade igång här vilket var riktigt mys innan vi tog bussen till stan. Träffade upp Linda som hade varit och sett Mary Poppins och höll på att somna haha. Men sedan fick vi liv i henne;) Drog till Bungalow först där även Malu och Hedvig bland annat var och där stannade vi länge, älskar det stället! Sjukt skön musik. Efter det drog vi och käkade (haha här mellankäkar man istället för efterkäkar, för att få energi att hålla igång haha) sedan drog vi vidare till någon Snap Dragon som jag hade blivit rekommenderad om igår på sportaffären, men den var ganska tom. Till sist gick vi till Carpark där vi tack och lov inte behövde betala inträde och dansade tills vi var så trötta att vi ville åka hem haha. Halv 5 på morgonen var jag, Hedvig och Linda hemma och vi tryckte i oss några glas vatten för att må bättre idag. Jag sov i kodräkten. Idag mår jag väl sådär, Malu kom förbi oss ett tag på eftermiddagen innan jag och Linda cyklade till Beach Haven, herregud. Nu har jag duschat och är redo igen! Ska till Annie på BBQ eftersom hon fyller 20 år, GRATTTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0