Cookies

 
Idag var lite av en utmaning! På morgonen var jag och barnen på Wriggle & Rhyme innan vi gick runt lite i Birkenhead centrum, gick på café och jag köpte även en hatt för 20 spännn att ha på en maskerad jag ska på imorgon, haha. En au pair känner en killkompis här som fyller 21 så ska dit och fira honom imorgon! Har inte riktigt förstått vad temat är men det är tydligen mycket fjädrar, korsetter, stora kjolar osv, från förr i tiden, med lite inriktning på punk tror jag. Jag har ingen bra kjol men jag kör halvhjärtat på svarta jeans, svarta klackar, svart korsett, svart hatt med blomma och fjäder och röda läppar för att synas i mörkret;). Lägger in en bild imorgon innan jag åker eller på lördag om jag får det stressigt. 
 
I alla fall, tillbaka till idag. Efter lunch hade Elise tid hos doktorn för att göra injektioner (som alla bäbisar måste göra) och åh det var inte så kul. Man måste bara helt enkelt hålla hennes båda ben stilla och arm (tog en i vardera ben och en i armen) medan doktorn använder sprutan. Hon grät ändå mindre än vad jag trodde hon skulle göra, det var snarare värre när vi kom hem, då var hon grumpy.. Vi bakade iaf lite kakor jag och Ava medan Elise sov som ni ser på bilden ovanför. Vanliga kakor, med typ havregryn i, vitchoklad också. 
 
Annars är det bra med mig! Jobbet flyter på, självklart blir man lite less ibland men det blir ju alla. Känns dock JÄVULSKT skönt med en helg imorgon måste jag säga. Är taggad på en utgång, kändes längesen. Men ska upp tidigt på lördagen så får se hur galet det blir.. Nu sängen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0