Fint Sverigebesök

Idag har jag tränat och solat lite, ser ut att bli en fin vecka framöver angående vädret! Och ikväll... kommer Jonathan hit! Haha, jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, har städat mitt rum, tränat, solat för att fokusera tankarna på något annat så att tiden ska gå lite fortare. Känns helt overkligt att någon från Sverige som jag fakiskt känner sedan tidigare ska komma hit, hit till mig. Underbart! Jonte kommer stanna här i cirkus 2 veckor, bo på hostel under veckorna och nästa helg har jag fått en dag ledigt så att vi kan bo 3 nätter på ett hotell inne i stan. Så kommer kanske inte bli suuperuppdatering under de närmaste 3 veckorna för direkt Jonte reser vidare härifrån Auckland åker jag med min host family till Wellington under en vecka. Mycket spännande och roligt framöver alltså!:) Har redan lite planer för helgen men ni får höra mer senare.. Nu måste jag duscha och så innan middagen, hejsss!!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0