fjååårtis



Saknar dig och vår fjortistid!;)
 
(Idag har jag föressten bara jobbat, och ikväll tog föräldrarna med mig och barnen ut på restaurang, trevligt och gott!:) Nu sitter vi och kollar lite film innan jag ska skypa med min familj, är trött som jag vet inte vad så ska nog sova sen. Just ja, har också städat mitt rum idag!;) )
 
Frukost: Toast med cream cheese (jag veeet..)
Morning tea: Muesli bar, vindruvor
Lunch: Omelett med grönsaker, Lite av gårdagens middag
Afternoon tea: Glass på glassbar med barnen
Middag: Kyckling med aprikossås och pommes;) (på restaurangen)
Slutsats: Man får njuta lite extra på helgen

Kommentarer
Postat av: E.A

Haha åh, saknar tiderna och saknar dig otroligt mycket!!!!

2012-09-15 @ 12:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0