FRIDAY

 
Så jag har inte hunnit skriva något än för jag har knappt varit hemma mer än några minuter varje gång känns det som. I fredags åkte jag, Nicky och barnen till "Plunket" där man mäter och väger barnet för att kolla att allt är okej. På eftermiddagen provade vi på cyklarna (första gången för mig) och det var sjukt kul att se hur exalterad Elise var när jag styrde runt henne på sitt lilla åk!;) 
 
Sedan på kvällen var det dags för maskerad! Jag hade en hatt, korsett och lånade en långkjol av Olivia på festen också, man skulle försöka se ut lite som dem förr i tiden, victorian. Det var en snubbe här från Nya Zeeland som fyllde 21 så han firades med en hemmafest. Hade riktigt trevligt även om jag tog det jäkligt lugnt. Maarja körde mig till bussen också så jag slapp gå hela vägen, sköönt. Hann väl sådär sova 3-4 timmar innan jag skulle upp där just efter 7 för nya äventyr. Mer om det i ett annat inlägg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0