Haircut

 
Hej på er alla fina!
 
Musik & dans imorse med barnen på Mainly Music och på eftermiddagen åkte vi till playgroup, alltid kul att träffa lite folk!:) På tisdagar gör jag ju som sagt middagen och idag blev det potatismos, "fisk med knaprigt täcke" (hette det enligt kokboken hehe), persiljasås och rivna morötter. Gott! 
 
Ikväll är jag riktigt duktig också, har tränat en timme och nu sitter jag här och faktiskt pluggar lite högskoleprov, tänka sig va? Idag kan jag då känna mig nöjd med vad jag har åstadkommit! Imorgon ser jag också fram emot för då ska jag äntligen till frisören.. Har typ aldrig någonsin haft så långt hår som jag har just nu, och utväxten börjar visa sig rejält. Så det blir att klippa av minst 5 centimeter (för att slippa klippa mig på ett tag igen, för dyrt!) och slinga håret blondare. Tror att håret kommer att hålla sig ganska blont nu också när sommaren börjar nära sig, brukar bli så. Ha det bäst!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0