P-I-N-K

 
Igårkväll (onsdag) drog jag mig med Jonathan på Coffee group som jag och några tjejor brukar dra på varje onsdag. Kul att Jonte fick chansen att träffa mina tjejkompisar också.:) 
 
Sedan idag kom Jonte hit vid lunchtid, väldigt nöjd och belåten med att jag lagade pannkakor åt honom och barnen! Elise somnade ganska direkt efter det och då passade vi andra på att baka cupcakes. Denna gång slängde vi i lite rosa karamellfärg i både muffinssmeten och glasyren, dessutom lite glitter och sådant så var Ava riktigt nöjd. Glasyren blev ju alldeles för rinnig som ni ser, menmen bättre lycka nästa gång och dem var riktigt goda ändå. 
 
Ikväll jobbade jag sent så jag, Jonte och barnen käkade lite lasagne innan jag gick och lade dem för att sova. Ikväll har vi bokat ett boende för imorgonnatt inne i stan då det är som sista natten och också sätt på NZ-klassikern "Sagan om ringen".. ;) Planen för imorgon ser ut så att jag åker in till stan då jag slutar och vi käkar då middag någonstans. Sedan om vädret tillåter oss drar vi på en Rugbymatch i Eden Park för att sedan kanske avsluta kvällen med liite party.. ;) Har ju dock Avas födelsedagskalas på lördagen så blir nog ganska lugnt isf! Nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0