Thursday



Hallå!
 
Idag har vi haft det fullt upp hela dagen, precis som jag gillar det om jag inte ska hinna bli uttråkad.:) På morgonen va vi på Wriggle & Rhyme med några andra au pairer, för att sedan direkt åka vidare till Avas första fotbollsträning! Haha, skrattade nästan hela träningen, Ava är så söt! Hon vill som lyfta upp bollen och kasta den istället för attt sparka, hehe.. Hon fick en riktigt gullig uniform också!;) 
 
Efter träningen åkte vi bara hem en snabbis för att hämta picknickmaten jag hade gjort till lunch för att sedan köra hem till Siiri för en playdate på eftermiddagen. Hade lite problem att hitta dit men till slut så.. Elsie, hennes baby är så gullig! Hade riktigt trevligt och Siiri hade bakat chokladmuffins till afternoon tea också, lovely. 
 
Ikväll har jag inte hunnit göra så mycket då jag jobbade till klockan 8, har suttit ett tag med mina hostparents nu och sett på X-factor. Ska fixa något att fika nu, godnatt på er!:) (Och imorgon är det äntligen helg!!!!)
 
Frukost: En bagel med cream cheese och tomat, te
Morning tea: Mandarin, kex
Lunch: Paj, (korv, grönsaker, ost osv) plus sallad
Afternoon tea: Muesli bar, banan
Middag: Ugnsomelett med frysta grönsaker, bacon
Fika: Ännu okänt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0