Vulcano



På lördagen var det bestämt att vi skulle ta färjan ut till en vulkan som ligger just utanför Auckland, Rangitoto. Så jag hann inte sova mycket innan jag skulle upp vid 7-halv 8 tiden igen på lördagmorgon för att fixa en lunch och lite annat att ta med sig. Det var jag och 4 andra au pairer! Väl på ön gick vi först som raka spåret upp för vulkanen (trött hehe) förutom ett stopp vid längre väg ner då färjan tillbaka till stan inte gick förrän klockan 16:00. Så vi gick en väg som var mer "runt vulkanen" om ni förstår vad jag menar. Det tog 2 ½ timme, haha. Jag hade så sjukt ont i benen sedan efteråt och på kvällen, men idag är det bättre;). Trevlig dagsutflykt i alla fall!ulcan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0