ROADTRIP

Hallå på er!
 
Då var det sista arbetsdagen för denna veckan, tjoho! 
Dagen började inte så bra då jag och Elise hade bytt om för simlektionen också när vi kommer fram till poolen visar det sig att den är stängd.. Menmen. Nu håller jag på med tvätten och packning för påsken. Packar även barnens kläder då min värdfamilj ska bort till Taupo över påsken. Själv ska jag till Bay of Islands och Cape Reinga, vilket är norrut från Auckland där jag bor. Har inte varit åt det hållet tidigare, så ska bli himla kul att komma ut och få se lite saker igen! Blir en roadtrip med Finja och Linda. Vi ska tälta de tre nätterna vi är borta (hur ska detta gååå..) bland annat segla och sandsurfa. Kommer skriva igen på måndagkväll sent troligen då jag är hemma! Hoppas ni får en lika bra påsk som jag kommer fååå!! thiiii
 
Bay Of Islands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0