Sthlm, Göteborg

I tisdags och igår jobbade jag i morfars stuga med att måla. Sov där och hade inte med datorn så kunde inte uppdatera något! Gick väldigt bra iaf och vädret var underbart, och nu har jag mer pengar att shoppa för!;) Ikväll efter middagen åker jag tåg till Göteborg för att brorsan och pappa plus kusin och hennes pappa ska gå på konsert. Jag, mamma, My och Anna får väl hitta på något annat roligt så länge! Vi ska också hinna med att gå på Liseberg innan min familj åker vidare upp till Sthlm. Där bor vi hos några vi känner och där blir det mycket shopping och gå på Skansen. Hur trevligt som helst! Är hemma om en vecka igen (nästa torsdag), då blir det uppdatering.. Har väldigt mycket att göra idag (ej packat) så det här blir mitt sista inlägg! PUSS!

Vanilla

Har säkert berättat det här förut, men det här är parfymen som jag använder. Den luktar supergott, vanilj! Fyllde på med en ny idag eftersom min förra snart är slut. ;)

BikBok

Vaknade upp hos Emil imorse, käkade frukost, cyklade hem och blev rastlös. Drog därför till stan för att shoppa mig glad haha! Här har ni resultatet:).

Midsommar

Var i stugan på midsommar och över helgen, hemma nu!:)

ROADTRIP

Igår var vi med Philip på nya leklandet (busplaneten vid Strömpilen) och idag har vi varit på Klabböle med honom och gjort allt man kan göra där:). Sitter just nu nyduschad och ska packa en liten väska. Maja hämtar upp mig här efter middagen och sedan kör vi till hennes stuga! ROOOOAADTRIIIP! Blir att sitta och chilla på inglasade altanen, bada bastuflotte, kanske ta ett dopp i poolen osv, hur mys som helst. Kommer hem imorgon dock, ska ju ta hand om Philip;). Men hoppas ni också får en lyckad kväll, pussen!

När vi var i Majas stuga för 2 år sedan!;)

Rätt konstig samling bilder..

Haha, blev en rätt konstig samling bilder det här, men försökte lägga ut en del jag inte lagt ut tidigare! (Niagarafallen i bakgrunden på näst sista bilden ifall någon undrar)

Så länge vi båda andas

Min kusin från Dominikanska Republiken som bor hos oss at the moment!

Hade en mysig kväll med Maja och BK, ha det så skönt nu i Spanien Emma!

Big In Japan

Igår hade jag och Emil tänkt sätta oss nere vid älven med något gott och äta, men direkt vi hade satt oss ner kände vi hur kallt det var, haha.. Så vi åkte hem och såg på film istället, mysmys.

Idag efter lunch cyklade jag till My eftersom min kusin och faster som bor i Latinamerika är och hälsar på. Vi for och såg på Elias match i Ungdomscupen innan jag och familjen for och beställde hem middag. Ikväll har vi bara sett på film och myst, riktigt skönt.

Maja kom hem från Turkiet i fredags, så jag ska träffa henne imorgon och få höra allt jag missat!;) Vi drar nog till Bk eftersom hon åkter utomlands på måndag i 20 dagar! (läänge?!) haha. Puss!

Bilder från skolavslutningen!

sommarlov.

JAG HAR ÄNTLIGEN SOMMARLOV.

Igår befann sig jag, Issa, Nellie, Joanna, Antonia, Emma, Linnea och Jessika i en lägenhet på Ersboda till en början. Vi körde ping, pong, PANG, och hade det väldigt trevligt. ;) Höjdpunkten var nästan bussresan till sjukhuset. Vi hade en skön busschafför som vi satt och sjöng(skrek) sånger för. Därefter var vi på Hamrisberget där det var ganska mycket folk tycker jag. Stannade dock nog bara någon timme innan jag och BK gick till stan för att möta upp Emil. Jag och Emil cyklade hem till mig för att sova och idag mår man väl som man förtjänar. Har lyckats ligga i solen ett tag iaf, riktigt skönt ute. Snart ska jag duscha osv, och ikväll blir det en lugn och mysig kväll med älskling. Puss på er, önskar er ett underbart lov, för det ska jag ha!

(Kommer upp bilder sen då Nellie har lagt ut dem)

Skolavslutning

Imorgon har jag äntligen skolavslutning. Det här året har rent ut sagt varit ett helvete för mig då det gäller skolan, och jag är så fruktansvärt glad att det är över. Idag hade min bror skolavslutning, så sen när vi åt tårta med jordgubbar fick jag mina avslutningspresenter då med. Lite choklad och pengar, behövdes verkligen nu!
Tack mamma, pappa, mormor och morfar!

Musikfestivalen

Var på min gamla skola Östtegsskolan igår när min bror spelade, haha minns när jag själv stod där och sjöng...

Min brorsa är han på näst sista bilden :)

@ linns altan

Hittade lite bortglömda bilder på min kamera från förfesten hos mig. Det var jag, Maja och Yolanda! Söta två bilder på Maja i mitten föressten! :D

Lite smått och gott från vår trädgård

Clothes

Några utav kläderna jag fick av min kusin för ett tag sen!

Några baslinnen ^

Svart klänning från Gina Tricot ^

Lila klänning ^ (Gjorde de två första bilderna på klänningen svartvita för att färgerna blev så konstiga)

home,

Hej på er!

Har haft en underbart mysig helg i Emil stuga med hans familj. Och vädret svek ju inte direkt igår om man säger så.. fick en hel del färg faktiskt! Vi har fiskat, ätit grillat, solat, badat och spelat kort osv ;). Idag åkte vi hem efter middagen och då hämtade Emy upp mig här på en gång. Vi drog hem till BK och har myst där hela kvällen faktiskt med prat osv. BK hade varit gullig och köpt med chips också, (haha jag och Emy är galen i chips).

Sedan jag kom hem därifrån har jag packat upp min väska, och suttit vid datorn som jag har varit utan i helgen. Ska dock kolla igenom spanskan också lite snabbt innan jag lägger mig eftersom jag har nationella muntligt imorgon. Slutar tidigt imorgon, då ska jag hem och klippa gräset, och fota lite kläder jag har fått av min kusin! Bilderna kommer sjävklart upp på bloggen imorgon. Godnatt!

HOTHOTHOT

Herregud vad varmt det börjar bli.. somnade i solstolen och vaknade upp med ett illamående utan dess like, livsfarligt!;)

Igår var jag och Lurk och såg på de fina balmänniskorna ett tag innan vi blev less på att knappt se ngt och stå i solen. Då satte vi oss ist på Balders uteservering med Maja och hennes mamma ett tag. Min älskade Maja åker ju till Turkiet ett tag, ni får ha det så kul där borta girls!

Senare cyklade jag mot Emil och vi bestämde oss för att spela minigolf, hur mys?:D Jag vann med 35 slag.. skryter ej. Idag har dagen flytit på med, efter skolan mötte jag upp Emma på stan och vi hade ett långt snack, alltid trevligt förstås! Nu ska jag packa ner lite kläder i en väska, för jag ska till Emils stuga hela helgen! Kommer nog bli riktigt mys, och hur perfekt väder kan det bli liksom? Kan garantera ett första dopp i helgen! Så jag uppdaterar när jag är hemma igen, PUSS!

Någon som sett denna?

Vill se, vill se!

Hey!

Efter den här helgen kommer jag att börja blogga mycket igen, just nu är inte min blogg rolig alls. Har kemi nationella imorgon och en inlämningsuppgift till fredag, sen är jag nästan klar för sommarlov! Idag har varit en riktigt skön dag, drog med tjejerna från klassen på stan ett tag för att sitta i solen och njuta. Sen drog jag hem, käkade lunch, la mig i solen en timme, brände mig på armarna och ögonlocken och satte mig till sist för att plugga kemi. Härlig dag!

Ooa hela natten

I fredags umgicks jag och Maja med Lurkis, Jonte och Joel, riktigt trevligt. Hann också med att dra förbi stan och hälsa på lite annat folk!:) Blev dock en tidig kväll, vilket kändes skönt. Jag och Maja drog hem och såg på en kärlesfilm ist innan vi somnade! På lördagen hade vi det ganska fullt upp på dagen och mycket att fixa på stan osv.. Sedan gick vi hem till mig i det fina vädret för att fixa oss inför nästa kväll. Vi började hos mig, och Yolanda kom också dit. Hur trevligt som helst med tjejerna och drog till en fest närmare Böleäng sedan. Träffade massa nya människor och kvällen var underbar. När jag och Maja sprang till bussen hade jag tagit av mig till barfota.. stort misstag eftersom jag skrapade upp min tå rejält,haha. Märkte det dock inte förrän jag kom hem till Emil att hela strumpbyxan på foten hade fastnat i blod.. mums! Skönt att slippa klackarna iaf;)

Nu har jag vaknat upp hos Emil som sitter och pluggar. Efter det ska vi ta oss till stan, där han ska bjuda mig på middag på Allstars, lyx i vardagen?:) puss!

Mys!

Hey guys!

I onsdags när vi fick vårt "minilov" åkte jag och familjen direkt till stugan och tog en lugn & skön kväll. Sedan i torsdags fyllde min kusin år så vi var där och firade henne. Efter kalaset cyklade jag vidare till Emil och sov där. Idag har jag och Emil varit och kollat på resor på en resebyrå och käkat på Subway i stan. Sen har jag också hunnit med att skriva klart en svenska uppgift och solat någon timme. Blev faktiskt lite solbränd.. ;) Nu ska Maja snart hämta upp mig, då ska vi hem till henne och laga middag bara vi två :D En romantisk middag för två;). Sen får vi se vad vi hittar på ikväll! Sover där iaf, sen imorn drar vi till mig och käkar middag här, haha! PUSS

Bikinibuffé

Ska bli sjukt skönt att få börja använda dessa snart på stranden!

Depend

Två nya nagellack från depend! Kommer bli snyggt i sommar. 20:- st på Ica Maxi;)