an old lady told me once

Hejpåer!

Har just legat här ute i solen i en timme, faktiskt fått liite färg iaf.;) Blir nog snart att träna lite och duscha och sen blir det förhoppningsvis en god middag. Ikväll kommer jag nog ta det lungt, har lite grejer att göra och kanske ska se en film med mami:).

Igår åt vi på Costas, och sedan for vi hem till farfar ett tag. Kom på att hur kallt det än var i mina söndriga strumpbyxor så var det härligt att cykla ändå haha! Sen cyklade jag och My hem till henne och såg film innan jag cyklade vidare till Emil för att sova där:). Kom hem vid halv 2 idag när jag hade cyklat hem. Haha har blivit mycket cykling nu alltså. Dissa bussarna!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0