Mellandagsrean

Idag blev det som bestämt mellandagsrean på stan med mamma. Fick nästan panik i början då jag inte hittade något på Gina, och de andra "vanligaste" affärerna. Men som tur var hittade jag två plagg till slut som jag köpte. Köpte en grå cape från Åhléns (ej på rea,hihi) och en leopardtröja från H&M som mamma var snäll och köpte till mig:)! Mamma hittade en massa för sina julklappspengar, och träffade även på Emy, Anton osv på stan, var väldigt mycket folk! När vi hade sprungit runt ett tag hann vi även med att sätta oss ett tag på Wayne's och ta en kaffe.

Efter stan åkte vi bort till skohuset för att kolla på skor osv. Nu är jag iaf hemma och Sofie har kommit för att besöka mig ett litet tag!:)

Lägger iaf in bilder på det jag köpte senare.. Här kommer bilder från imorse innan stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0