girl like me

Emil kom hit ikväll och drog för cirka 45 minuter sedan. Vi har mest kikat lite på tv osv,chillat.:) Vi höll dock nästan på att somna just innan han skulle dra, så nu är jag helt slut. Vill bara sova, men måste träna lite matteläxa känner jag.. hm ska jag orka.

Imorn är det iaf GA-dag! Vi börjar 08:30 i aulan med alla andra 1;or, sen slutar vi redan 14:00!:) Ska nog mest bara lyssna, var lite teater och film också tror jag. Sen får vi ju inte glömma det viktigaste, vi får fika!;) haha.

Kläderna imorn får bli dom nya tightsen med nitar på, en svart/vit randig tröja från H&M tror jag och kanske klackar om det inte är för kallt.. Nu gäspar jag tills jag knappt kan andas längre, så ska skynda mig,puss!

And a girl like me
Never gonna settle for second best
Could it be a boy like you
Give me anything if I ask you to
Take all my dreams
And then make them true
Show me all the reasons you ought to be
With a girl like me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0