greaaat!

Jag håller nog på att få feber.. eller få ännu en underbar förkylning kanske. Idag hade jag på mig många klädlager men höll ändå på att frysa ihjäl hela tiden,great. Men ska ta mig till skolan imorn iaf! Imorn har jag ju både matteprov och spanska redovisning så att. Sen är det finally helg igen, shit vad veckan har gått snabbt.

Igår på kvällen pluggade jag lite matte, sen fick Emil också rycka in och hjälpa mig med några tal,haha;). Sov där, så var ganska drygt att ta mig upp och cykla till skolan när han var ledig idag. Hade bara två lektioner och världens håltimme idag också så känns som att jag har cyklat fram och tillbaka till olika ställen hela dagen,haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0