Somliga går med trasiga skor

Så himla nice, nu har blogg.se gjort så att man kan tidsinställa inlägg!:) Kommer bli mycket bättre så att jag kan blogga lite fler inlägg på en gång och tidsinställa ifall jag vet att jag inte kommer hinna blogga en kväll till exempel!

I alla fall, idag hade vi matteprov, vilket gick sådär, men tror jag får G iaf! Sen hade vi ingen spanska redovisning (som vi egentligen skulle ha), så det var ju skönt.

Efter skolan drog jag med BK till Waynes där vi drack latte, var väldigt mys! Sen har jag badat och sett Kenza&Tyra show, ätit middag och snart lutar det mot att se på Idol tror jag!

Föressten, har snöat asmkt nu/idag och jag tror att det fortfarande gör det! Gillas det? nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0