Redovisning

Hej,!

Igårkväll var jag väldigt trött och less för det mesta. Efter skolan drog vi dock hem till Moa, åt lite och provade redovisa vårt arbete. Vi ska fortsätta provredovisa ikväll också hos mig så att vi verkligen kan det tills imorgon! Imorn på morgonen ska jag och Moa redovisa om förintelsen/vår Polenresa för en klass i 8an på min gamla skola Teg Central. Haha, kan nog gå hur somhelst.. är galet nervös eftersom det är min gamla samhällslärare;). Men känns samtidigt sjukt skönt att göra bort det innan lovet, för DET ÄR SOM SAGT LOV IMORGON FINALLY. Gud vad jag har längtat, blir dock en lugnare helg denna helg. Har ifs en del plugg jag måste göra på lovet ändå, men jag visste att det skulle vara tungt och mycket att göra just nu innan sommaren. Vi har 5 st slutprov nu i Maj och Juni?

Haha, men nu ska jag sluta klaga och gå ner och skriva ut lite redovisningslappar... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0