More Than A Feeling

Hade det bara mysigt på Wayne's igår, jag och Emy satt också kvar och pratade ett tag efter de andra hade gett sig iväg. Skoldagen idag sen var faktiskt helt okej måste jag säga. Jag har äntligen haft turen med mig och fått ett riktigt bra schema med tre sovmorgnar och två dagar som jag slutar riktigt tidigt. Jag har också ganska mycket (och framförallt långa) håltimmar, men jag planerar at the moment att dem ska användas till träning eller plugg.  

Jag kanske inte har berättat att jag ska köpa gymkort på Träna nu till hösten? Jag och Maja ska ta tag i oss själva nu sista året och bli body builders.. Nej men, jag är faktiskt riktigt taggad på att börja röra på mig igen, det var ju ett tag sedan nu, haha.

Nu ska här duschas och cyklas till pojkvännen, kramen!



Jag och Emy i våra härliga fjortisår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0