Snow,

Arbetsintervjun i onsdags kändes bra men tyvärr så fick jag inte jobbet, men det är bara att leta vidare! I torsdags gick jag, Anton, Axel och Adam på stan ett tag, fikade på kafe station med livemusik bland annat. Efter det mötte jag upp Agnes för projektarbetsplugg på Stadsbiblioteket. Som jag kanske har sagt förut så är mitt och Agnes projektarbete att få 9:orna att fortsätta med språk på gymnasiet (spanska, franska, tyska..) och vi hade tillsammans med en lärare sökt stipendium för att åka till Guatemala. Tyvärr fick vi reda på igår att vi inte fick något stipendium, så nu hoppas vi att vi åtminstone får åka med hela spanskagruppen till Spanien i vår!
Igår på kvällen så var jag hemma hos emil och var ganska glad över det eftersom det var världens snöstorm utanför fönstret. Sedan idag på morgonen hämtade mamma upp mig tidigt för en dag på stan. Vi handlade julklappar till min kusin och bror och tog en fika på kafe station..(ännu en gång fika där,haha). Nu har jag kommit hem, slagit in julklapparna och hade tänkt vara lite duktig ett tag genom att börjar skriva på en skoluppgift. Väntar på Emil också som skulle komma förbi senare i eftermiddag för att se min balklänning.:) Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0