Passion för att resa...

Finland tusen ggr, Spanien (Mallorca), Grekland (Kreta), Thailand två ggr (Phuket, White Sand Beach), Kanarieöarna 2-3 ggr, Danmark 2 ggr, Frankrike (Paris), Dominikanska Republiken, Afrika (Gambia), Kambodja, och i somras en roadtrip i USA. Detta är platser jag har varit på, och fler ska det bli. Snart kan jag ju lägga till Polen på listan också!

Jag har två kontinenter kvar att besöka, Australien och Sydamerika. Men jag ÄLSKAR verkligen att resa. Några ställen jag vill  besöka innan jag dör:

- Australien
- Brasilien
- Hawaii
- Grekland igen
- Italien
- Argentina

Min dröm efter gymnasiet är att kunna jobba ihop nog mycket pengar för att flytta till Italien med någon som har lust att hänga på. Bosätta sig någonstans, skaffa ett jobb och bara njuta av vädret i den vackra staden Rom. För att inte tala om den UNDERBARA maten, pizzan och pastan. De snygga italienarna, och staden Venedig. Venedig där ingen kör bil, utan tar sig runt i en båt. Italien har alltid varit den största drömmen för mig och jag ska dit en dag, jag vet det. Ska bara lära mig pyttelite italienska först.. ;)

Afrika


Dominikanska Republiken


Paris


Thailand/Kambodja


USA

Central Park^^ Hur mysigt är det inte?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0