Helgen

Helllo!

Fredagen blev superbra med god mat och frukt doppad i smält choklad till efterrätt. Pirates of the caribbean var också bra, även om de andra tre är bättre måste jag säga:). Johnny Depp gör förstås hela filmen! Efter det drog vi hem och myste och somnade tidigt, riktigt skönt.

På lördagen blev det en brakfrukost med Emils föräldrar och mormor! Emil fick sina presenter osv, riktigt trevligt och gott förstås. Senare på dagen kom fler av Emils släktingar och då blev det middag. På kvällen blev det så att vi mötte upp Joel och drog hem till Johan där fler också var. Vi såg fotbollsfinalen såklart och efter det drog vi oss mot Fysikgränd på Ålidhem. Tyvärr var det riktigt tråkigt igår med lite folk och så vidare.. Så blev ganska snabbt tillbaka till staden för att käka och sen hem till Emil igen:).

Idag är ju inte vädret något att hurra för direkt, så jag har bara suttit med näsan i mina fysikböcker hela dagen, vilket jag lär fortsätta med ikväll också. Har fysik nationella på tisdag.. har dock inte så höga förhoppningar på betyget jag kommer få på det provet,tyvärr. Ska bli skönt att vi bara går måndag, tisdag och onsdag denna vecka iaf, innan det blir ett litet minilov! Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0