Någon som har sett min hjälm?;)

Jag har fått någon allergichock at the moment tror jag. Ögat svullnar igen, min näsa är helt igentätt, jag nyser hela tiden och så vidare. Det var nog ingen bra idé att äta det där äpplet.. men det är ju så sjukt gott! Ni som inte är allergisk mot frukt ska verkligen njuta av det haha.. Tål vissa frukter som banan, vindruvor, passionsfrukt.. men inte är det många inte. Ligger just nu framför tv;n och latar mig, orkar inte göra något alls i princip då jag känner mig så här dålig.

Jag har föressten en fråga till alla! Förra sommaren måste jag ha lånat ut min moppehjälm till någon (tjejkompis skulle jag tro), är det någon som har den hemma hos sig?:) Den ser ut så här ungefär:



Haha min är typ lika sliten som hjälmen på bilden också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0