I'm Out!

Helgen har bestått av lite sjukdom, lite mys med älskling och igår drog jag, BK, Maja, Olivia och Moa på SF och såg Breaking Dawn! Den var riktigt, riktigt bra och absolut sevärd. Måste nästan säga att det är den bästa filmen av dem hittills, kanske. Det var mys med bio iaf!
Sen idag har det varit fullt upp sen jag vaknade känns det som. Hade skola till 20 i 4, satt kvar med Jonte till klockan 6 och pluggade matte, sedan hann jag bara hem och slänga i mig mat innan jag och Maja drog och tränade. Vid 9 var jag hemma igen och ganska slut, men då var det dags att dra fram alla julsaker, haha. Jag vet att vår familj är tidig med julsaker, men det är ju ändå i helgen man ska ta fram dom egentligen, inte så länge kvar. Nu sitter jag i min säng helt död och ska sova, tack och lov.
Innan bion var vi hos mig, åt pizza och såg på den tredje twilightfilmen i serien för att komma ihåg lite hur allt låg till, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0