24 december

Bakningen igår hos Linda gick bra, förutom att vi brände första knäcken rejält haha! Bakningen blev ganska sen dock så vi somnade ganska gott i sängen efteråt. Idag jobbade Linda på morgonen men jag kunde sova ut lite heheee. När jag vaknade gick vi ner till Little Shoal Bay med Thomas och lekte lite. Sedan skulle vi ha en jullunch i Takapuna så vi bestämde oss för att cykla dit! Vi cyklade tillbaka till mig efteråt också så sammanlagt blev det 2,2 mil! Och då var det ganska rejäla uppförsbackar också! Är så trött.. Men ska ha en "julskype" med hela släkten ikväll/inatt så måste hålla mig vaken, hehe! Julpicknicken var trevlig, dock var väl vädret inte jättebra men det hindrade oss inte från ett dopp i havet!:) 
 
Efteråt åkte som sagt jag och Linda hit till mig och såg klart Greveholm, helt utslagna. Träffade en övertrevlig tant som bjöd över oss på en kaffe någon gång i framtiden gjorde vi också. Nu har min hostmum och barnen kommit tillbaka från Taupo och vi har precis käkat sushi till middag. Blir en lugn kväll med mina hostparents ser det ut som.  God jul på alla er där hemma som firar idag!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0