Oktober/November tillbakablick 2012

Oktober
 
Ava hade sitt födelsedagskalas, Jonte åkte vidare, jag och min hostfamily åkte runt hela nordön i princip, bakade kanelbullar på kanelbullens dag, värmen började komma hit, vi gick ut på den tyska oktoberfesten, vi gick ut och käkade på Blitza och avslutade med frozen yoghurt på Kiwiyo, vi provade på nattmarknaden i Glenfield, gick ut med massa tjejer, besökte Piha Beach med Linda och till sist fick jag ett stort paket hemifrån.
 
November
 
Hade trerätters med Hedvig & Linda, drack öl från Österrike med Kati, firade Annies födelsedag, träffade Felicia över en kaffe, frossade snacks med Siiri över en filmkväll, åt ÄNNU mer frozen yoghurt med Malu & Felicia, gick ut igen, kollade in julparaden i stan, tatuerade mig med Malu och såg Coldplays konsert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0