Priset för julens sötaste

 
Så, lyckades verkligen med "julkortsbilderna" jag tog idag på Ava och Elise som ni ser här ovan. Funderar på att framkalla två lite större bilder av någon och sätta in i fina tavelramar. En som jag kan ta hem och en att ge till föräldrarna. Så brutalt söta ju! Hade blivit fint att ha sen hemma på nattduksbordet:) 
 
På förmiddagen iaf kom Linda och Thomas hit! Blev lite playdoo och till lunch fixade jag och Linda ihop någon fransk omelett, gott! Efter lunch sen åkte jag, Ava och Elise på kindys julfest. Någon magiker var där och hade show, det var massa partymat och allmänt mysigt. Vi hann också med att åka till svenska affären igen för att köpa marsipan till min födelsedagstårta och älskade kaviar!!! Här, (precis som i USA) använder dem sugar paste på tårtorna i stället för marsipan. Som ni säkert redan har listat ut så smakar det bara som socker, för mycket socker. Därför blev jag sjukt glad för marsipanen, blir att färga den grön dock.;) Barnen verkade inte tycka om kaviarn allt för mycket, får se vad föräldrarna tycker! Min hostmum frågade om vi kunde ta med den till julbordet på julafton men jag var lite tvek på det, hahah. 
 
Ikväll annars har vi bara suttit och kollat på lite inredningsprogram och smuttat på dessertvin och nybakat bröd från bageriet. Jag har fått lite jobb gjort ikväll också, skönt. Godnatt på er!
 
Ps, snygga smällkarameller jag och Ava fick till va?;) Tidningspapper, man får ta vad man haver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0