My weekend

 
Bloggade aldrig igår då jag kom hem för jag var så trött och idag har det varit full rulle fram tills nu så har ej haft tid.:) Igår började dagen i alla fall med en springtur för min del följt av att åka in till stan med Lina för lite shopping. Egentligen var det Lina som skulle shoppa med sig massa presenter hem till Sverige men självklart som vanligt är det jag som åker hem med flest kassar... Ska lägga in bilder sedan på det jag köpte! Annars så satte vi oss även på ett café nere vid vattnet ett tag och pratade. Senare vid middagstid mötte vi upp lite tjejer som ni ser på bilden ovanför och beställde middag på The Stables. (Världens mysigaste ställe!!!!!) Jag och Lina kände oss inte supertaggade på att gå ut och dansa men vi hängde på Zandra och Olivia ett tag ändå, delade en flaska vin på en bar, mötte upp med Nick och hans kompis osv:). Sedan köpte vi med oss lite gott hem och satte oss på bussen mot North Shore. (Där vi bor,hehe.) Skönt med en tidig kväll då jag skulle upp tidigt på söndagmorgonen idag och skypa med mina tjejor. Var så roligt för dem hade förfest så jag fick följa med dem i kön på 5ive osv, haha. Alltid lika roligt och se och prata med dem, finisar!! 
 
Efter det skuttade jag upp ur sängen för att skynda mig iväg till gymmet. Väl hemma igen slängde jag bara i mig en lunch och tog en dusch innan jag satte mig på bussen igen, men denna gång in mot centrum. Där inne mötte jag upp Max för vi skulle se The Dark Knight på bio, den nya batmanfilmen:). Den var bra, vääldigt lång, men bra.    Roligt att träffa Max också, har ju inte sett han sen han lämnade Sverige. Nu ska jag när som helst skypa med min kära familj, ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0