Workshop

 
Idag var jag och barnen på en workshop som Au Pair Link hade anordnat! Dem hade fixat ihop olika stationer där barnen kunde pyssla med olika saker. Tyvärr var det förstås mest saker för Ava att göra, blir lite svårt för lilla Elise.. ;) Slutade i alla fall med att vi gick hem med en hel påse med färdigställda pysselgrejer och två nöjda flickor i bilen. Idag var också min dag i veckan att laga middag och en del av resultatet ser ni på bilden ovan, plus potatismos. Mest lyckade maträtten hittills faktiskt! Börjar arta sig. Ikväll har jag annars haft ett långt skypesamtal med kära Greta, riktigt trevligt. Nu tänkte jag gå och fixa något kvällsfika! Känns skönt också att jag är ledig till 13:00 imorgon.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0