Euphoria

För er som är intresserade så jobbade jag halva gårkvällen och sen blev jag sjukt sällskapssjuk när jag kom hem. Hela den här veckan har jag faktiskt fått nästan panik över att vara ensam på mitt rum, haha sjukt läskigt. Så jag ringer runt och INGEN svarar. Till slut ringer Sofie upp och säger att jag kan komma till henne och precis när jag ska köra till henne dyker älsklingsmajsaan upp vid min ytterdörr! Ibland är det bra tajming;). Iaf, hade det väldigt trevligt i Sofies lägenhet igår, vi kikade lite på filmen Liar liar som gick på tv, jag provade en studentklänning som hon hade köpt och inte ville ha och drack förstklassiga milkshakes. Klänningen satt faktiskt väldigt fint, hade köpt den av henne direkt om den hade varit vit, tyvärr var den lite åt det beiga hållet nu, så jag får ta en funderare över hur jag vill göra.. Har ångrat mig lite angående att inte köpa en studentklänning till studenten eftersom det finns så många fina klänningar där ute, haha... Vi får se hur det blir! Ska väl fortsätta med engelskauppgiften nu som aldrig blir skriven.
Hur söta ska vi va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0