Brist På Rubrik

Hej på er!

Vet att jag har varit frånvarande, hade i alla fall en riktigt rolig helg med min älskade Maja! I torsdags började vi med en smygpremiär på Båten där vi fick buffe osv, sjukt mysigt var det! Dagen efter blev det fest hos mig med massa härliga människor och på lördagen (tredje dagen gillt) blev det förfest hos Fousi som efterföljdes av Corona. Firade rejält att allt mitt plugg vart klart i fredags!

Om vi hoppar tills idag så har jag varit på exkursion i skogen med geografigruppen! Just nu sitter jag på jobbet (min näst sista jobbdag?!) och sedan ikväll ska jag träffa Jonte:).

På tal om något annat så upptäckte jag att det på måndag endast är 2 veckor kvar tills jag flyr landet. Jag ska alltså flytta till Nya Zeeland i ett helt år?! Oj, det börjar verkligen gå upp för mig nu, sjukt nervös. Kommer böla som en gris när jag ska säga hejdå till mina vänner och familj. Usch, blir känslomässig bara när jag tänker på det, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0