Presents

 
Måndagen såg i princip ut som en vanlig arbetsdag och efter middagen blev jag upphämtad av Malu som jag inte hade sett på ett tag. Vi drog till Albany Mall för att gå på bio, såg en film som hette Ruby Sparks eftersom det var den tidigaste filmen. Den var väl dock inte så bra, hehe väldigt konstig. Handlade om en författare som skriver om en tjej som sedan blir "verklig". Men trevlig sällskap iaf, med en himla massa popcorn också;).
 
På tisdagen tog vi med Jonte på Mainly Music, där det dagen till ära sjungdes för Ava som fyller år snart och bjöds på specielltl morning tea för att det var sista gången innan school holidays. På eftermiddagen sedan åkte vi på playgroup en snabbis (svårt att hinna med sånt nu när Elise bara sover på eftermiddagen) och sedan åt vi middag här alla tillsammans. 
 
På kvällen åkte jag och Jonte ut till Takapuna för att gå någon strandpromenad men det var alldeles blåsigt för det så åkte tillbaka hit ganska snabbt. Jonte introducerade mig för dokumentären om Lil Wayne också igårkväll, hah. Idag är det onsdag och ska troligen på akvariumet i eftermiddag med Malu och kanske Jonte också, kram!
 
(Bilden är på mina presenter till Ava)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0