Minnie Mouse

 
Strålande dag med barnen, när man får höra "Jag har så tur att ha dig Linn som tar hand om mig" av Ava kan det ju inte annat än att vara en bra dag, eller hur?
 
Ikväll var jag och Garry och kollade in Nickys hus som hon ska städa upp och sälja och det var definitivt det värsta hus jag sett. Mögel på väggarna, smuts, duschen var hemsk, usch! En upplevelse i sig, haha! Sedan ikväll har vi käkat vitchoklad-/jordgubbsglass och kollat in au pairers videos (au pairen dom letar efter till augusti) och det var ju också en upplevelse i sig, haha. Är SÅ glad att jag inte behövde göra en sådan video då jag ansökte, hade verkligen aldrig klarat av att göra något sådant! Nu - skype med Lindisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0