4 months to go

Så igår blev inte planen av riktigt! Vi hade i stället middag hos Lindas hostparents och stannade där resten av kvällen också. Myste med varm choklad framför bloopers av Solsidan, gött. 
 
Idag på förmiddagen var jag ledig så jag åkte till gymmet och gjorde Bodypump för första gången på 2 månader (på grund av resandet osv). Jag tog på samma vikter på stången som jag hade innan jag åkte men det skulle jag nog inte ha gjort, kommer ha världens träningsvärk imorgon. Har också kommit på vart alla snyggingar i Auckland håller hus under dagtid, det är nämligen på mitt gym! Alltid roligare att träna om man har något på att kika på, haha.
 
På eftermiddagen skapade vi otroliga kort för alla hjärtans dag, och besökte en inomhuslekpark då det regnade. Nu ligger jag i min säng mer förstörd än på länge tyvärr. Så sjukt trött! Tur att jag har roliga planer för helgen, på Valentine's Day ska det firas med buller och bång och på lördag är jag bjuden på middag.. Spännande!
 
Idag är det föressten ganska exakt 4 månader tills jag lämnar detta land, nervöst och hemskt på samma gång. Här kommer lite saker jag kommer sakna med NZ;
 
- Att säga "thank you!" till busschauffören när jag kliver av bussen
- Att vara så trevlig mot alla främlingar man möter, få leenden konstant och hälsningar gör min dag ibland.
- Denna värmen nu under sommaren!
- MINA ÄLSKADE UNGAR
- Att jämt och ständigt hitta på saker, åka iväg på resor även om bara under en dag.
- Alla vänner jag har träffat under mitt år!!!
- Den billiga sushin och bion!
- Att kunna springa ner för gatan på 5 min och slänga sig i det varma havet.
- Mitt gym!
- Min solbränna...'
osvosvosv
 
Jag och Lina just då jag kommit hit!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fler inlägg med "saker jag kommer sakna med NZ" skulle uppskattas! Eller liknande listor. Kul att läsa om :) /en tjej som själv är mitt uppe i ansökan att åka iväg

2013-02-22 @ 18:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0