Birthday Girls

Halloj älskade vänner och familj och alla andra filurer där hemma!
 
Igår drog jag till gymmet på förmiddagen - ett av mina favvoställen här. Kommer sakna mitt gym då jag åker hem måste jag säga! På eftermiddagen åkte vi till en lekpark och mötte upp Kati och hennes barn för en playdate fram tills middagen. Kvällen tillbringades med att skriva mina historier om barnen jag måste skriva och att läsa min bok. Pratade lite med min kära Malu också som gav mig glädjande nyheter. Verkar som att hon flyttar med mig till hösten! Men kommer berätta mer om flyttplaner när jag kommit hem i sommar och så.:) 
 
Idag var det simning hela morgonen (blir alltid helt slut av torsdag förmiddagar) och på eftermiddagen efter kindy åkte vi hem till Kati och hade playdate igen. SVETTVARMT igen. Jobbade ända till 8 som vanligt så nu sitter jag bara och slappa i soffan framför tv:n och njuter av tysnaden. Det är något jag saknar enormt mycket från mitt rum/hus där hemma, tysnaden. Här är det alltid något barn som gråter, pratar högt, eller lever om på något annat sätt. Kommer bli lugn i själen första natten jag sover hemma.;) 
 
Kommer troligen inte hinna blogga imorgon men på kvällen ska iaf jag och några tjejer gå på utomhusbio! Det är en nattmarknad brevid också så vi ska köpa på oss lite plockmat och ha en middagspicknick framför den stora utomhusskärmen, HUR mys?
 
Vill också passa på att gratta mina bästa vänner där hemma som fyller 20 nu under de här 3 dagarna! GRATTIS Sofie, Emy och Maja! <3 Älskar er!:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0