Det blir alltid bättre framåt natten

Ledsen att det bara blivit lite bilduppdatering under helgen menmen, har inte haft många lugna stunder här hemma. I fredags åt som sagt jag och Linda en fantastisk god buffémiddag uppe i Skytower. Alldeles för mycket åt vi, rullade verkligen till bussen efteråt och hemma hos Linda somnade vi på studs! 
 
På lördagmorgon tog Linda och jag hand om Thomas, tog en sväng till en liten marknad och bakade semlor, mums. Tog med mig en hem också och det var väldigt uppskattat av Ava.:)
 
Helt spontant blev det bestämt att jag skulle ut så jag och Nick åt middag hemma i hans nya lägenhet (superfin!) innan vi hoppade på bussen till en förfest. Var en tjej som fyllde år så vi käkade tårta och sjöng också. Senare tog jag bussen tillbaka in till stan och gick för att möta upp Finja i en annan lägenhet. Även här vankades det födelsedagsbarn! Vi gick sedan ut på några ställen tills båda var så trötta så vi åkte hem, haha. 
 
Idag åt jag sushi med Kati inne i stan till lunch, tog igen lite prat (har inte träffats på mer än 2 månader då hon varit borta och jag med) shoppade presenter osv. Åkte äntligen upp till den svenska affären för att jag skulle använda mitt presentkort jag fick där på min födelsedag, men självklart var det stängt - VILKEN besvikelse. 
 
Nu har vi precis käkat middag och jag och Linda ska snart boka flygbiljetterna till Fiji över skype. Jag tänkte mysa ner mig framför melodifestivalen också. Dagen avslutas med skype med min familj, kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0