=(

 
Så, det går lite segt med både reseberättandet och berättandet om vardagen, men jag har kämpat ganska hårt den här veckan - det får bli min ursäkt! 
 
I fredags kom i alla fall Felicia hit på kvällen och vi kollade film och tog igen snacket vi hade missat när vi hade varit ifrån varandra några veckor. På lördagen sedan följde hon med mig och barnen till lekparken där vi också mötte upp Linda & Thomas! Körde sedan hem Felicia och fick se hur hon bor och träffa hennes hostfamily lite snabbt, trevligt!
 
Därefter var det bara att skynda sig hem för att städa huset eftersom föräldrarna skulle komma hem dagen efter. Linda kom då jag var klar och då var det dags att åka och handla innan vi hämtade upp Malu inne i stan som äntligen hade kommit tillbaka till Auckland. Vi plockade också upp lite thaimat på vägen hem som vi käkade som middag. Efter barnen somnat satt vi och pratade, såg film och gottade oss innan jag körde tillbaka Malu till hennes hostel. Linda sov hos mig och dagen efter (idag, söndag) kom mina hostparents hem igen. Fick fina presenter av dem! En marsipangrej med chokladöverdrag och tre miniparfymer från KENZO, snällt av dem minsann!:) 
 
Jag tog därefter bussen in till centrum just innan lunch för att möta upp Malu igen. Vi har gått omkring hela dagen och shoppppat (hon ville göra sig av med alla kontanter innan hon åkte hem tll Tyskland!) käkat lunch och middag och pratat av oss. Sorgligt var det att säga hejdå, men som tur är så är det ju inte för alltid! Redan inplanerat att Linda och Malu ska komma och bo hos mig i sommar!:D Men vad ska jag nu göra utan min dagliga dos av Tyskland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0