HOTHOTHOT

Varmaste dagen på länge här i Auckland! Bara för att jag sa till min familj igår över skype att sommaren nog börjar gå mot sitt slut nu då det har börjat kännas lite kallare så blev det förstås URSINNIGT varmt idag haha. Mötte upp Sofie, Linda och Finja med alla barn i en lekpark på förmiddagen. Hann också med supermarket innan vi åkte hem och åt ravioli till lunch. Efter lunch medan Ava var på kindy och Elise sov låg jag på gräsmattan med min bok och stekte i solen, skönt. När jag svettats så mycket att det var nog så åkte vi och hämtade upp Ava. Åkte ner till vattnet och tog oss ett dopp alla 3, börjar dock bli kallare i havet nu om jag inte inbillar mig. 
 
Sedan ikväll efter middagen tog jag bilen till gymmet och tränade en timme, goodie. Kvällen avslutades därefter hemma hos Linda med harrypotterfilm och melon/varm choklad. Godnatt!
 
sötis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0