Just A Little Is Enough

Tjoho!
 
Lika underbart väder idag, hoppas ni inte har det för kallt där hemma heller;). Idag började annars Mainly Music igen, vilket är en musikgrupp jag tar barnen till en gång i veckan. Är där med Linda & Thomas! På eftermiddagen då jag inte hade barnen lagade jag en sjuukt god middag. Typ pastasallad och kyckling. Fast grönsakerna i pastan var rostade i ugnen innan så den var varm. En dressing över pastan bestående av bland annat citron och honung, vilket gjorde att den blir lite söt. Runtom kycklingen hade jag en kryddblandning innan jag ugnsstekte den. Mums, haha första gången på länge som jag kände att jag verkligen lyckades med maten. 
 
Efter middagen blev det 3 kilometer fram och tillbaka så nu känner jag mig nöjd sittandes här. Om några minuter ska jag ÄNTLIGEN skypa med Maja, har väl inte pratat med henne på 133 månader typ, känns det som;). Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Gumman!! Vi måste prata snart igen!! :D har mycket att berätta.. Pussen bästa du!

2013-03-06 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0