Outdoor Cinema

Hallå!
 
Så, utomhusbion i fredags var supermysig. Köpte spanska quesadillas eller hur det stavas från ett matstånd och spanska churros till efterrätt. Jag och Kati låg på vår picknickfilt och njöt. 
 
 
Lördagen började jag med en timmes konditionspass på gymmet innan jag duschade och gick ner till Takapuna Beach för att möta upp Kati och hennes vän. Där låg vi och gassade några timmar, provade bland annat på Nya Zeelands mjukglass för första gången och det måste vara det äckligaste jag varit med om. Okej, nej kanske inte men det gick inte ens att JÄMFÖRA med Sveriges... Jag förstår att alla här äter frozen yoghurt i stället!
 
Väl hemma igen duschade jag och gjorde mig i ordning innan jag, Kati, Linda, Sarah och Isabel tog bussen in till stan! Där förfestade vi lite hemma hos Nick innan vi gick ut. 
 
Idag vaknade jag just innan 12 och känner mig sådär lagomt mysigt mörbultad så därför ska jag och Kati åka till stranden och lägga oss och sakta men säkert stekas i solen, haha. Lär väl somna! Ikväll blir det annars en luugn kväll, ska väl kika in Melodifestivalen och såklart ha skype med familjen. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0