sleeeepy

 
Herregud vilken lördag! Började starkt med ett mördarpass på gymmet tidigt innan jag gick och la mig på stranden några timmar då vädret var fantastiskt. Åkte sedan hem för att äta middag och göra mig i ordning innan jag hoppade på bussen in till stan för att möta upp Hedvig. Vi träffade svenskorna Bea och Lisa i Albert Park där vi sippade på lite vin - trevliga tjejor! Hela utgången var ganska galen , inte så mycket jag kan skriva här men kul hade vi allt! Bilden från ovan är då vi träffade "stiffmeister junior" och fick låna hans cykeltaxi! Han lyckades även med bragden att köra oss alla 6 tjejor på cykeln till klubben vi skulle till haha. 
 
Hedvig sov hos mig så idag sov vi ut, för att sedan möta Linda på caféet "Villa" där vi tryckte i oss en brakbrunch. Min bestående av lite fruktsallad, en smoothie och french toast. Jag har också varit duktig att tvätta, byta sängkläder och dammsuga mitt rum, tjoho! Kände att jag behövde vara lite produktiv idag iaf! 
 
Snart är det dags för middag och sedan ska jag titta på melodifestivalen och skypa med familjen, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0