streeeeess

 
Hallå där!
 
Slängde in 3 till lite roliga bilder från lördagen, haha totalt nyktra.
Idag har varit en dag med stresss, men sådana dagar behöver man ibland. På morgonen åkte vi till Mt Eden med  Sofie och hennes pojke där vi kikade på utsikten och hängde i lekparken. Blev även en picknicklunch innan jag körde och lämnade av Ava på kindy. Elise sov medan jag tvättade massa, handtvättade lite av mina egna grejer, fixade handlingslista osvosv. På eftermiddagen var det handling på supermarket och förberedde för middagen då jag kom hem igen medan barnen sprang för glatta livet genom vattenspridaren. När vi hade hämtat min hostmum från jobbet dock visade det sig att strömmen hade gått så att det inte gick att laga någon mat.. Då hoppade vi alla in i bilen, drog och käkade på Blitza, som är en pizzarestaurang. Mums! Ikväll tog jag en springtur på 5km och nu har jag duschat/läst bloggar. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

alltså, andra bilden<3<3<3

2013-02-11 @ 19:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0